SERVICE & BELEID
WINKEL INFORMATIE
Wij hebben geen winkel of
showroom om te bezoeken.
Levering & Retour
Zendingen binnen Nederland
Pakketten worden over het algemeen binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden via PostNL. U krijgt van ons een bericht wanneer wij uw pakket hebben verzonden. Na verzending ontvangt u het pakket doorgaans de volgende bezorgdag van PostNL.
Brievenbuslevering: | (o.b.v. gewicht) |
– categorie 1 | €2,95 |
– categorie 2 | €3,95 |
– categorie 3 | €4,95 |
Brievenbuspakketje | €5,95 |
Pakketbezorging | €6,95 |
Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaalgewicht. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet altijd samenvoegen, voor elke bestelling zullen daarom dus verzendkosten in rekening worden gebracht.
Retourneren
Als u als consument een aankoop doet dan krijgt u een wettelijke bedenktijd. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. Na ontvangst zal uw volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug worden gestort. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons adres zijn voor eigen rekening. Dit kunt u zelf regelen via uw postkantoor of u kunt daarvoor het juiste retourlabel van ons per mail ontvangen.
Eigen bijdrage retourlabel per mail: €6,95
Retour alleen mogelijk in originele verpakking en onbeschadigd. Heeft u beschadigde producten ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Bij ontvangst van uw retourzending worden artikelen gecontroleerd op gebruikssporen. Wanneer een bepaald item niet kan worden gewaarborgd voor terugname en herverkoop zal dit artikel deels of niet worden vergoed in de terugbetaling. Na ontvangst van uw retourzending zal binnen 10 werkdagen het geld worden teruggestort op uw rekening.
Garantie & klachten
Wij willen graag dat u tevreden bent over uw bestelling en doen ons best om de producten in goede staat aan u te leveren. Mocht er toch iets zijn waardoor u niet tevreden bent? Dan zoeken we graag samen met u naar een passende oplossing.
Het kan voorkomen dat er een bestelling niet ongeschonden door het transportproces heen komt. In dit soort gevallen kunt u aanspraak maken op garantie. We zullen dan kijken of wij de bestelde producten kunnen vergoeden of vervangen. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen via de klantenservice.