Service

FAQ & Contact

SERVICE & BELEID

WINKEL INFORMATIE

klantenservice@proseeds.nl

kvk-nr: 85264253

Puttershoek
Zuid-Holland

Wij hebben geen winkel of
showroom om te bezoeken.

Veel Gestelde Vragen

Hoe plaats ik een bestelling op ProSeeds?

Om een bestelling te plaatsen, ga je naar de webwinkel en voeg je de gewenste zaden toe aan je winkelwagen. Vervolgens kun je afrekenen en de betaalmethode kiezen. Zodra de betaling is verwerkt, zullen we je bestelling verwerken en verzenden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

We streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Meestal is dit binnen 1 werkdag voordat we je bestelling verzenden. De bezorgtijd kan variëren, afhankelijk van de locatie en het land van bestemming. In Nederland duurt het meestal 1-2 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als je je bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@proseeds.nl. We zullen ons best doen om je verzoek te verwerken voordat je bestelling wordt verzonden.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

We accepteren betalingen via iDEAL, PayPal en bankoverschrijving.

Wat is het retourbeleid van ProSeeds?

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je aankoop, kun je contact met ons opnemen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling om een retourzending aan te vragen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzendingen voor eigen rekening zijn. Zie ons retourbeleid voor meer informatie.

Kan ik grotere hoeveelheden bestellen?

Ja, als je grote hoeveelheden zaden wilt bestellen, neem dan contact met ons op via info@proseeds.nl. We zullen je graag helpen bij het plaatsen van je bestelling.

Hoe kan ik contact opnemen met ProSeeds?

Je kunt contact met ons opnemen via info@proseeds.nl of het onderstaande contactformulier op onze website invullen. We zullen zo snel mogelijk reageren op je vraag of verzoek.

Contactformulier